loading...
فازسنگین|Fazsangin
آخرین ارسال های انجمن
erfan بازدید : 130 چهارشنبه 1394/11/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام تقدیر با بالاترین کیفیت

Download New Music Pouya Bayati – Taghdir
ترانه و آهنگ : پویا بیاتی , تنظیم : مهدی خیرخواهی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

َAfra بازدید : 150 پنجشنبه 1394/07/02 نظرات (0)

۞۩ஜخدایا پناهم باش.که جز پناه تو پناهی نمیخواهمஜ۩۞۩ஜ


سلام....یادش بخیر...رشت هشت درجه زیر تشت

اردبیل چهار درجه زیر بیل.

میخوام برم دماوند به دیدار میناوند.

میخوام برم امامزاده به دیدار عابد زاده.

هعییییییییییییییی روزگار چقد زود لحظه های خوب و دوست داشتنی 

جاشونو به یادش بخیر میدن.

َAfra بازدید : 142 پنجشنبه 1394/04/18 نظرات (0)
  • بیش از 33 میلیون کاربر دارد. تعداد 1 برنامه برزیل را در Google Play ، در حال حاضر با حداکثر نمره از AV -TEST، مهر و موم محترم ترین تصویب امنیت دیجیتال در جهان!

  • دریافت بیشتر از قدرت یک برنامه رایگان ساده، کارآمد و 100٪ ، که محافظت و سرعت خود را از ™ Android شبیه هیچ دیگر. اطلاعات بیشتر در مورد توابع PSafe مجموع آندروید بدانید :

  • آنتی ویروس : محافظت از زمان واقعی در برابر همه تهدیدات با بهترین ابزار امنیتی برای آندروید ™. اطلاعات شما امن 24/7 است.

  • ضد سرقت : مدیریت از راه دور دستگاه خود را از طریق پورتال وب meu.psafe.com . تعیین محل و قفل کردن گوشی در صورت از دست دادن یا سرقت ، فعال کردن زنگ هشدار و اطلاع اگر سیم کارت تغییر کرده است.
َAfra بازدید : 93 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)
  • دکتر تقویت کننده هوشمندانه آزاد می گذارد تا فضای حافظه (RAM) و حذف ویروس ها و کش های ناخواسته، بنابراین شما می توانید بازی های مورد علاقه خود را سریع تر و روان تر بازی کنند، به علاوه بیش از 69000 برنامه های مختلف مانند فیس بوک، ویچت ، خط، واتساپ ، اینستاگرم و اسکایپ.
  • - رتبه: # 1 برنامه برتر جدید رایگان رده ابزارک در عرض 2 هفته از انتشار !
  • - سرعت برنامه افزایش عملکرد 14 میلیون بار توسط 22٪ به طور متوسط.
  • - همه بازی ها و برنامه ها به طور کامل و سریع تر افزایش در میلی ثانیه است.
  • - بیش از 92٪ از کاربران دارای رتبه بیش از 4.4 ستاره.
  • - دانلود تقریبا 1،000،000 بار در تایوان، ژاپن ، هند، اندونزی و فیلیپین
َAfra بازدید : 63 سه شنبه 1393/12/19 نظرات (0)

Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم موجود در بازار می باشد، که البته بصورت رایگان توسط سایت دانلودها در اختیار شما قرار داده می شود. این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتاصال اینترنت ویا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد ، با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 

َAfra بازدید : 94 سه شنبه 1393/12/19 نظرات (0)

آیا احساس می کنید که دستگاه شارژر اندرویدی شما کند عمل می کند ؟ در حال حاضر شما عزیزان می توانید از نرم افزار Ampere  استفاده نمایید. این برنامه به شما عزیزان این اجازه را می دهد تا شارژ گوشی اندرویدی خود را اندازه گیری نموده و از تخلیه ناگهانی آن جلوگیری نمایید. این برنامه پس از نصب حدود ۱۰ ثانیه طول می کشد تا راه اندازی شود. این برنامه یک ابزار کاملا مناسب برای ارزیابی ، بررسی و اندازه گیری میزان شارژ می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان نمایید. اطلاعات فنی در مورد شارژرها را به دست آورده و آن را اندازه گیری نمایید. این نرم افزار از تخلیه باطری جلوگیری می نماید. 

َAfra بازدید : 187 سه شنبه 1393/12/19 نظرات (0)

UVK Ultra Virus Killer شامل مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته است که برای حذف ویروس‌ها، تعمیر مشکلات ویندوز، مدیریت اتوران‌ها، زمانبندی‌های ویندوز و … می‌باشد. با این نرم افزار می توانید اشکالاتی مانند مداخل رجیستری ، غیر فعال شدن Folder Option را درست کنید . Ultra Virus Killer برنامه های مدیریت پروسه، مدیریت Autorun را در خود جای داده است. همچنین با Ultra Virus Killer می‌توانید لیست برنامه‌های در حال اجرا را مدیریت و برنامه‌های مشکوک را انتخاب و آنها را ببندید

َAfra بازدید : 90 سه شنبه 1393/12/19 نظرات (0)

TeraCopy نرم افزاری کم حجم و مفید بوده که جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایلهای شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر می باشد . همچنین میتوانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همانجا ادامه دهید.این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است.همچنین میتواند از ارورهای رایج در هنگام کپی نیز جلوگیری نماید و مشکل را برطرف کند.

َAfra بازدید : 77 دوشنبه 1393/12/18 نظرات (0)

Lucky Patcher 5.4.7 نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های غیر رایگان در گوشی های روت شده است. اگر گوشی شما روت شده است، حتما باید این نرم افزار را امتحان کنید. نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید.

 

 


آموزش :
در صفحه اصلی لیست برنامه ها با 4 رنگ قابل مشاهده میباشد .
  • رنگ سبز برنامه هایی هستند که شانس ریجستر شدن آنها نزدیک 100% است. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Remove License Verification را انتخاب نمایید.
  • رنگ زرد برنامه هایی هستند که شانس ریجستر شدن آنها نزدیک 75% است. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Custom Patch Apply را انتخاب نمایید.
  • رنگ صورتی برنامه هایی هستند که در بوت لیست گوشی قرار دارند و پس از بوت شدن گوشی ریجستر می شوند. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Add for Patch on Reboot را انتخاب نمایید.
  • رنگ نارنجی برنامه هایی هستند که یا شانسی برای ریجستر شدن ندارند یا قبلا ریجستر شده اند.
َAfra بازدید : 87 دوشنبه 1393/12/18 نظرات (0)

DriverMax یک ابزار جدید برای پیدا کردن و دریافت آخرین به روز رسانی درایور برای کامپیوتر شما می باشد. دیگر نیازی به جستجوی درایور در دیسک ها یا اینترنت ندارید و نیازی نیست سی دی نصب های مختلفی را یکی پس از دیگری امتحان کنید. شما می توانید تمام درایورهای فعلی خود و یا فقط آن هایی که به خوبی کار می کنند را بصورت یک فایل فشرده در آورده و پس از نصب ویندوز آن ها را در یک محل مشخص داشته باشید. در بسیاری از موارد، کند شدن اجرای ویندوز به دلیل استفاده از درایورهای معیوب است. توسط این نرم افزار می توانید تمامی درایورها در کمتر از 5 دقیقه در جای خود قرار می گیرند. قابلیت Driver Restore به شما امکان نصب تمامی درایورهایی که قبلا خروجی گرفته اید را می دهد. کل این عملیات ممکن است تا 5 الی 10 دقیقه طول بکشد. DriverMax  فقط بر روی نسخه های 32 و 64 بیتی سرویس پک های مختلف ویندوز 7، ویندوز ویستا، ویندوز ایکس پی و ویندوز 2003 کار می کند و دانلود درایور فقط برای کاربران ویندوز 7، ویندوز ویستا و ویندوز ایکس پی در دسترس است. 

 


قابلیت های نرم افزار DriverMax :

  • یافتن و دریافت آپدیت درایورها
  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • گرفتن خروجی درایورها به صورت فایل فشرده
  • و …
َAfra بازدید : 101 دوشنبه 1393/12/18 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency 14.0.605.0 نرم افزاری کاربردی جهت از بین بردن برنامه های جاسوسی میباشد . نرم افزار با حفاظت از سیستم و تحت مراقبت قرار دادن فایل ها به صورت مداوم به کاربران کمک می کند تا دچار برنامه های جاسوسی و ویروس ها نشوند. همچنین این نرم افزار علاوه بر نابودی برنامه های جاسوسی از ورود دیگر برنامه های مخرب همانند ویروس های تبلیغاتی ، کرم های اینترنتی ، برنامه های دزدی هویت و ... نیز به سیستم جلوگیری می نماید. همچنین این برنامه ابزاری برای تجزیه و تحلیل آنی و محافظت از مموری کامپیوتر شما و دارای پشتیبانی برای مرورگر اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس، اپرا و … می باشد.

َAfra بازدید : 98 دوشنبه 1393/12/18 نظرات (0)

Vit Registry Fix Pro 12.6.2 نرم افزاری است که به منظور تعمیر و بازسازی رجیستری ویندوز و همچنین رفع خطاهای موجود در آن طراحی شده است. این نرم افزار قدرتمند که از سافت 98 دانلود میکنید با استفاده از ابزار جست و جوی خودکار خود می تواند به سادگی تمامی خطاهای موجود را پیدا کرده و اقدام به حذف آنها نماید.  Vit Registry Fit با دارا بودن بیش از ۵۰ تنظیم مختلف برای از بین بردن خطاها نمی گذارد هیچ گونه مشکلی در عملکرد ویندوز شما باقی بماند.

 

 

 

قابلیت های نرم افزار Vit Registry Fix:

  • جستجوگر خودکار و قدرتمند خطاها
  • تمیز کردن لیست های تاریخچه
  • امکان انتخاب تنظیم ها به صورت دستی
  • راهنمای تمیز کردن تنظیمات برنامه
  • پیدا کردن و حذف میانبرهای اشتباه و از کار افتاده بر روی دیسک
  • ایجاد یک نسخه ی پشتیبان قبل از پاک کردن خطاها
  • بهینه سازی فایل های رجیستری
  • ایجاد پشتیبان گیری کامل و بخشی از رجیستری
  • جستجو و حذف اطلاعات از رجیستری
  • پاکسازی دیسک از فایل های موقت و غیر ضروری دیگر
  • مدیریت لیست تمامی برنامه های Startup
  • مدیریت بر حذف برنامه ها (Uninstall)
  • و …
َAfra بازدید : 91 دوشنبه 1393/12/18 نظرات (0)

VeryPDF PDF Password Remover 4.0 تولید كنندگان فایلهای PDF بر روی آنها رمزعبور قرار می دهند تا قابلیت ویرایش و كپی كردن متن  را غیرفعال كنند. اما گاهاً ممكن است كه شما نیاز ویژه ای به آن متن و یا تصویر موجود در این فایل ها داشته باشید و برای آن فایل نیز رمزعبور تعیین شده باشد در این صورت این نرم افزار به كار شما می آید زیرا با استفاده از آن به راحتی خواهید توانست رمز عبور موجود در این فایل ها را به راحتی و تنها با صرف وقت كمی از بین ببرید و به راحتی و بدون محدودیت از آنها استفاده كنید.


َAfra بازدید : 84 دوشنبه 1393/12/18 نظرات (0)

AdwCleaner 4.112 Final نرم افزاری کم حجم، مفید و رایگان به منظور جستجو و حذف نوار ابزارهای تبلیغاتی و مزاحم از روی مرورگرهای اینترنتی می باشد که کاربران را در آشکار سازی و حذف این مهمان های ناخوانده از روی ویندوز و مرورگر خود یاری می کند، این نرم افزار با موتور جستجوگر خود کلیه Adds-on ها،
Adware ها و بدافزارهای ناخواسته و مزاحم را در مرورگرهای مختلف امروزی نظیر Internet Explorer, Chrome, Firefox و Opera، رجیستری ویندوز، سرویس های در حال اجرا و ... اسکن، یافته و حذف می کند، این نرم افزار قابل حمل ( Portable ) بوده و محصولی از گروه نرم افزاری Xplode می باشد .


َAfra بازدید : 91 جمعه 1393/12/08 نظرات (0)

نرم افزار InstaSave Pro – Instagram Save این امکان را به شما می دهد تا با گذر کردن از محدودیتی که اینتساگرام برای ذخیره سازی عکس ها گذاشته است بتوانید به راحتی به عکس های اینستاگرامی که به آنها علاقه مندید دسترسی داشته باشید . برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس عکس های مورد علاقه خود را دانلود کنید . عکس ها را لایک کرده و آن ها را در هر کجایی که هستید ببینید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبان گیری از عکس ها اشاره داشت .

َAfra بازدید : 83 سه شنبه 1393/12/05 نظرات (0)

کاربران رایانه بخوبی می دانند که اگر خواهان امنیت اطلاعات و حفظ سلامت سیستم خود هستند حتمأ می بایست از یک آنتی ویروس مناسب استفاده کنند. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از Avira Rescue System امری کاملأ معقول است. می توانید آن را بر روی یک سی دی رایت نمایید و سپس در مواقع آلودگی سیستم خود ، بدون نیاز به استفاده از ویندوز ، سیستم را با همین دیسک بوت کنید و در محیط این آنتی ویروس اقدام به اسکن سیستم و حذف ویروس و هرگونه بدافزار دیگری نمایید. این نرم افزار محصولی از Avira است که تولیدات موفقی در زمینه حفظ امنیت سیستم های رایانه ای داشته است.

درباره ما
Profile Pic
این سایت یک سایت "شحصی" است و فقط مکانی برای نوشتن حرف های دل خودم است فقط و فقط حرف های دل من... هیچکس منو درک نکرد حتی خودم خودمو...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالبی که در سایت برای شما قرار داده میشود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 739
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 3,373
  • بازدید سال : 30,075
  • بازدید کلی : 257,257